Enable JavaScript to run this app.
Weiter zum Inhalt
OpenTable-Logo

Meritage at the Omni Interlocken Resort

4,2 (371)
Bis zu 30 USD
Amerikanisch
500 Interlocken Blvd., Broomfield, CO 80021

Über dieses Restaurant

  • Romantisch
  • Besondere Anlässe
  • Ideal zum Brunchen
Das Wort Meritage wurde ursprünglich als amerikanischer Begriff zum Ausdruck von wahrer Exzellenz geschaffen und setzt sich aus den Wörtern "Merit" für Verdienst und "Heritage" für Herkunft zusammen. Damit handelt es sich um die perfekte Definition für die besten verschnittenen amerikanischen Weine. Das Restaurant Meritage stellt ein ideales Zeichen für die Verpflichtung zur Exzellenz dar. Die raumhohen Fenster des Meritage, in dem Sie amerikanische Küche erwartet, setzen die Viertel Long's Peak und Flatirons perfekt in Szene.

Nicht verfügbar auf OpenTable

Leider ist dieses Restaurant nicht Teil des OpenTable-Reservierungsnetzwerks. Bitte wenden Sie sich direkt an das Restaurant, um Informationen über die Verfügbarkeit zu erhalten.

Ist das Ihr Restaurant?
Anspruch auf Eintrag erheben
QR-Code

Es gibt mehr zu entdecken

Entdecken Sie zahlreiche weitere Restaurants wie dieses mit unserer App.

Scannen Sie den QR-Code, um zahlreiche weitere Restaurants wie dieses mit unserer App zu entdecken.

App öffnen

Restaurants die Ihnen auch gefallen könnten:

Alle anzeigen

Zusätzliche Informationen

  • Restaurantart
    Zwanglos elegantes Restaurant
  • Preisklasse
    Bis zu 30 USD
  • Küchen
    Amerikanisch, Steak, Aus Dem Meer
  • Öffnungszeiten
    Frühstück Mo–Sa 6:30 Uhr–11:00 Uhr Brunch So 9:00 Uhr–12:30 Uhr Mittagessen Mo–Fr 11:00 Uhr–14:00 Uhr Abendessen Mo–Sa 17:00 Uhr–22:00 Uhr
  • Telefonnummer
  • Zahlungsmethoden
    American Express, Discover, Mastercard, Visa
  • Dress code
    Legere Geschäftskleidung
  • Küchenchef
    Zach Barnes
  • Räume für private Veranstaltungen
    Small and large conference rooms available
  • Gebiet
    Broomfield
  • Querstraße
    US 36
  • Parking details
    free self parking
  • Public transit
    Interlocken & Eldorado
  • Weitere Details
    Aussicht, Bier, Cocktails, Kamin, Nichtraucher, Rollstuhl-Zugang, Wein, Wochenendbrunch

Was 371 Gäste sagen

Bewertungen für Meritage at the Omni Interlocken Resort von Gästen, die dieses Restaurant besucht haben. Basierend auf den neusten Bewertungen.

Bewertungen insgesamt

4.2
4,2 basierend auf allen Bewertungen
  • 4,2Essen
  • 4,2Service
  • 4,1Ambiente
  • 1,3Preis-Leistung

LärmGemäßigt

371 Bewertungen
  1. GailT VIP

    Denver / Colorado112 Bewertungen

    3.0

    Besucht am 28. Februar 2020

    1. Gesamt 3
    2. Essen 3
    3. Service 3
    4. Ambiente 3
    The hotel appeared to a limited amount of guests on this morning. The buffet was not offered as an option.

    War diese Bewertung hilfreich?

  2. DannyMax VIP

    Denver / Colorado12 Bewertungen

    5.0

    Besucht am 16. Februar 2020

    1. Gesamt 5
    2. Essen 4
    3. Service 5
    4. Ambiente 4
    The omlets were amazing being made to order. Loved our server Marco very attentive enjoyed the mimosas! The shrimp was also amazing all we wanted-new York could have been cooked better a bit dry. Enjoy prim rib more the staff very friendly as a whole!

    War diese Bewertung hilfreich?

  3. OpenTable-Gast

    Denver / Colorado1 Bewertung

    4.0

    Besucht am 15. Februar 2020

    1. Gesamt 4
    2. Essen 5
    3. Service 3
    4. Ambiente 4
    We had rare filet and it was so tender we didn't need a knife to cut out steak. Delicious!

    War diese Bewertung hilfreich?

  4. Love2Eat

    Denver / Colorado48 Bewertungen

    1.0

    Besucht am 15. Februar 2020

    1. Gesamt 1
    2. Essen 3
    3. Service 2
    4. Ambiente 3
    Valentine's Day at Meritage...What could good wrong? EVERYTHING! We were slow to be sat, even though we had a reservation. We ordered their Valentine's Day feature with the addition of bacon wrapped shrimp as our appetizer. After waiting 35 minutes we received our main course, however, we had not gotten our appetizer or our salads yet, so they took our meal back to the kitchen and brought out our appetizer and salads at the same time. We were getting ready to start eating those, and here came our main course again, which sat on our table getting cold while we finished our appetizer and salads. We had to ask for dinner plates and steak knives. We requested our Chateaubriand be cooked medium, what we received was rare to the point that we had to bring it home and cook it longer before we could eat it. No one ever checked on us to see if our meal was alright, if our steak was cooked correctly, if we needed refills on our drinks (which we did and never got), or anything. The only time anyone approached our table it was to take our order, deliver food or clear dishes. We were very disappointed because we live like 10 minutes away and were really looking forward to discovering a new, local restaurant.

    War diese Bewertung hilfreich?

  5. ScottW

    Denver / Colorado1 Bewertung

    2.0

    Besucht am 15. Februar 2020

    1. Gesamt 2
    2. Essen 3
    3. Service 1
    4. Ambiente 3
    I can understand why on a Friday night, on Valentine’s Day this restaurant was not even half full. It took 15 minutes to be acknowledged by our server and 30 minutes before we got our drinks. 1 hour in we got our bread and appetizers. The manager delivered them and when we told him how long it was taking. He said he “was our guy” and would make sure we were taken care of. That was the last I saw of him. 1:45 in to the night we got our dinner. A Filet Mignon ordered Med Rare was grey throughout and was only half eaten. No one followed up to see how things were. We dared not return the steak as we had plans for the morning and were afraid we may not get a replacement in time. We did order a couple of deserts and after dinner drinks to split. Those took an additional 30 minutes. The whole experience took 3 hours for a restaurant that was half full!!! Food did taste good other than the one $44 steak temp being WAY over cooked. Service and Manager follow up were awful!! Like I said, I now get why they were empty on a Friday on Valentine’s Day. Probably only included other people that made late reservations like me and won’t make that mistake again. Highway robbery for the price based on the experience. Apparently everyone else already knew that and that was why the place was so empty, I should have caught on. Last time we will be there.

    War diese Bewertung hilfreich?

  6. KatherineD

    Denver / Colorado11 Bewertungen

    4.0

    Besucht am 1. Januar 2020

    1. Gesamt 4
    2. Essen 4
    3. Service 3
    4. Ambiente 3
    The food was very good. Service was very slow. We waited for about 25 minutes just to get the appetizer we ordered.

    War diese Bewertung hilfreich?

  7. ladydi4

    Denver / Colorado17 Bewertungen

    3.0

    Besucht am 1. Januar 2020

    1. Gesamt 3
    2. Essen 4
    3. Service 3
    4. Ambiente 2
    The room is very outdated, for being a high priced place it looked like a cafeteria. Food was good. Very unorganized as far as staff. Our waitress was good.

    War diese Bewertung hilfreich?

  8. Rick

    Denver / Colorado3 Bewertungen

    5.0

    Besucht am 1. Januar 2020

    1. Gesamt 5
    2. Essen 5
    3. Service 5
    4. Ambiente 4
    Good food Great service. Would definitely dine hear again.

    War diese Bewertung hilfreich?

  9. CindyG VIP

    Denver / Colorado15 Bewertungen

    5.0

    Besucht am 22. Dezember 2019

    1. Gesamt 5
    2. Essen 5
    3. Service 5
    4. Ambiente 5
    Took my aunt out for an early Christmas! Lots of choices so something for everyone. Service was great. We all enjoyed it!

    War diese Bewertung hilfreich?

  10. BillyP VIP

    New York City79 Bewertungen

    1.0

    Besucht am 20. Oktober 2019

    1. Gesamt 1
    2. Essen 1
    3. Service 1
    4. Ambiente 1
    WARNING!!!! This establishment CONFIRMED (via OpenTable) my 9:00 pm reservation. But when we arrived at 8:59pm, the restaurant had already CLOSED!!!! We were left stranded by this restaurant and when we tried to book a new reservation somewhere else, OpenTable wouldn’t allow it because The Meritage didn’t cancel our reservation!!!!! I e-mailed OpenTable immediately and NEVER heard back!!! This is TERRIBLE customer service on the part of both The Meritage and OpenTable.
    Meritage at the Omni Interlocken ResortBeantwortet am 6. November 2019
    We are so sorry to hear about this experience, as it is certainly not the norm. Our hours have recently changed and we are working to get these updated on-line. We truly hope to get t he chance to make this up to you in the future.

    War diese Bewertung hilfreich?

FAQ

Meritage at the Omni Interlocken Resort wurde mit 4,2 Sternen von 371 OpenTable-Gästen bewertet.

  1. Startseite
  2. Vereinigte Staaten
  3. Denver / Colorado
  4. Denver Suburbs
  5. Broomfield

Nicht verfügbar auf OpenTable

Leider ist dieses Restaurant nicht Teil des OpenTable-Reservierungsnetzwerks. Bitte wenden Sie sich direkt an das Restaurant, um Informationen über die Verfügbarkeit zu erhalten.

Ist das Ihr Restaurant?
Anspruch auf Eintrag erheben
Meritage at the Omni Interlocken Resort auf Google Maps

500 Interlocken Blvd., Broomfield, CO 80021

Zusätzliche Informationen

  • Querstraße
    US 36
  • Gebiet
    Broomfield
  • Öffnungszeiten
    Frühstück Mo–Sa 6:30 Uhr–11:00 Uhr Brunch So 9:00 Uhr–12:30 Uhr Mittagessen Mo–Fr 11:00 Uhr–14:00 Uhr Abendessen Mo–Sa 17:00 Uhr–22:00 Uhr
  • Preisklasse
    Bis zu 30 USD
  • Küchen
    Amerikanisch, Steak, Aus Dem Meer
  • Restaurantart
    Zwanglos elegantes Restaurant
  • Dress code
    Legere Geschäftskleidung
  • Parking details
    free self parking
  • Public transit
    Interlocken & Eldorado
  • Zahlungsmethoden
    American Express, Discover, Mastercard, Visa
  • Küchenchef
    Zach Barnes
  • Weitere Details
    Aussicht, Bier, Cocktails, Kamin, Nichtraucher, Rollstuhl-Zugang, Wein, Wochenendbrunch
OpenTable
  • OpenTable-Info
  • Blog
  • Karriere
Unternehmen
  • Restaurantmanagement-Lösungen
  • Reservierungssoftware für Restaurants
  • Marketingsoftware für Restaurants
  • Restaurantsoftware für Events
  • OpenTable für Restaurants
  • OpenTable für Gruppen
  • Ressourcen für Restaurants
  • Preise & Produkte bei OpenTable
Folgen Sie uns bei
  • Datenschutzerklärung
  • Nutzungsbedingungen
  • Impressum
  • Cookies und interessenbasierte Werbung
  • Erklärung zur Barrierefreiheit
  • Cookie‑Einstellungen
Copyright © 2025 OpenTable GmbH Warschauer Platz 12, 10245 Berlin ​–​ Alle Rechte vorbehalten.
OpenTable ist Teil von Booking Holdings, dem weltweiten Marktführer für Online‑Reisen und zugehörige Dienstleistungen.
Booking-Logo
Priceline-Logo
KAYAK-Logo
Agoda-Logo
OpenTable-Logo